Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Sob 12:03, 11 Sie 2007 |
|
BuGGie napisał: |
NIE DZIAŁA ANI WYSWIETLACZ TYLNI ANI BOCZNY. |
Ciekawe dlaczego? Taka porządna firma i już taka wpadka. |
|
|
|
|
Jasin
Koneser
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin
|
Wysłany:
Sob 14:29, 11 Sie 2007 |
|
No to dodam ciekawostkę że nasz estowy Citelis w innych miastach nie miał wogóle wyswietlacza |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 14:49, 11 Sie 2007 |
|
Jasin napisał: |
No to dodam ciekawostkę że nasz estowy Citelis w innych miastach nie miał wogóle wyswietlacza |
No to rzeczywiście niezle polecieli w kulki z zdezorientowanymi pasażerami. |
|
|
|
|
Jasin
Koneser
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin
|
Wysłany:
Sob 14:56, 11 Sie 2007 |
|
Nie dodałem że miał zamiast nich na desce rozdzielczej tablice kierunkowe
edit:
MAN na 14, cyknąłem mu fotkę ale w rozmiarach 160x120 Dodac? |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
MICH@Ł
Sympatyk
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 20:10, 11 Sie 2007 |
|
Dodać. "14" robił dziś, a prowadził go p. Stefan, na codzień prowadzący Neoplana #289. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 21:06, 11 Sie 2007 |
|
Stefan M. wujek niejakiego takrafa261:) |
|
|
|
|
Jasin
Koneser
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin
|
Wysłany:
Sob 21:14, 11 Sie 2007 |
|
#289 A myślałem że wujek takrafa z #294 |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 21:19, 11 Sie 2007 |
|
takraf261 napisał: |
Stefan M. wujek niejakiego takrafa261:) |
Czy mógłbyś się spytać wujka o wrażenia(plusy i minusy) z jazdy LIONem |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 21:27, 11 Sie 2007 |
|
Tak sie składa że stan osobowy mojej rodziny w MZK jako kierowców wynosi 2 osoby. Oczywiscie spytam sie ja sie jezdziło Lionem ) |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 21:36, 11 Sie 2007 |
|
Robson Czy widziałeś od wewnątrz silnik Liona Czy jest tak samo upchany elektroniką jak Citelis |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 21:44, 11 Sie 2007 |
|
Widziałem. Też sobie zobacz [link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 22:00, 11 Sie 2007 |
|
Czytałem to. Pisze ,że to dobry silnik.Jednak wolę się spytać eksperta czyli ciebie Pisałeś wcześniej ,że MANy maja słabe silniki.To która firma robi najlepsze |
|
|
|
|
Jasin
Koneser
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin
|
Wysłany:
Sob 22:05, 11 Sie 2007 |
|
Mieleckie silniki |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 9:54, 12 Sie 2007 |
|
Patrząc na ten silnik nie przekonuje mnie on. Rzeczywiscie tej elektroniki jest troche za duzo. Przy jakiejkolwiek awarii silnika trzeba przeczytac stos instrukcji obsługi silnika. Obrazowo: przy wymianie np.wałka rozrządu wymiana tej częsci w Jelczu moze trwac ok. paru godzin. Wymiana drazka w MAnie moze trwac juz w granicach 2-5 dni . Zastanówcie sie jakie autobusy sa tansze w eksploatacji |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 12:33, 12 Sie 2007 |
|
Ciekawi mnie wobec tego silnik Jelcza Vecto,który ma też silnik MAN typ D0826 LUH12 o mocy 162 kW (220 KM) przy 2400 obr./min, 6 cylindrowy, poziomy, doładowany z chłodzeniem powietrza doładowującego
. |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group ::
FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)