Autor |
Wiadomość |
Jasin
Koneser
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin
|
Wysłany:
Wto 13:14, 31 Lip 2007 |
|
Mam pytanie: Dlaczego Iveco - Irisbusy (296-299) mają nie grudziądzkie, lecz bydgoskie tablice? Od dłuższego czasu mnie to intryguje... |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 14:24, 31 Lip 2007 |
|
Też jestem bardzo ciekaw w tej sprawie. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 14:34, 31 Lip 2007 |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 17:03, 31 Lip 2007 |
|
To teraz wiem dlaczego Marko ma na niektórych wozach rejestrację z Chełmna albo Wrocławia. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 20:30, 31 Lip 2007 |
|
|
|
|
rammsteinfan
Ideolog
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz
|
Wysłany:
Pon 18:30, 06 Sie 2007 |
|
No, ale z Marko to może być nie do końca tak, jak z naszymi Iveco. Sam nigdy za dużo nie zastanawiałem się nad funkcjonowaniem naszego "Wietnamu", ale odnoszę wrażenie, że coraz bardziej zmierza on do pospolitegu ruszenia - czyli jakiegoś "konsorcjum" firmy Marko i innych, drobniejszych, prywarnych właścicieli. Czy i Wy tak nie uważacie? W końcu - kiedyś wszskie markobusy miały biały kolor i w miarę jednolite oznaczenia - przewóz osób, numer komórki itp, teraz, pojazdy jeżdżące z tablicami kierunkowymi linii marko mają różne kolory i naklejki różnych firm - jakieś tam "auto bos", chyba też "żana" coś obstawia. Jeśli moje wnioski są trafne, to pojazdy te mają inne tablice własnie z powodu różnych lokalizacji firm, które jeżdżą pod banderą marko. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 12:52, 07 Sie 2007 |
|
Rammsteinfan Twoje wnioski są trafne.A tabor Wietnamu coraz gorszy jest np.IVECO.A gdy jakiś wóz im padnie to Marko wspomaga właśnie Żana z kierowcą właśnie z tej firmy. |
|
|
|
|
rammsteinfan
Ideolog
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz
|
Wysłany:
Wto 13:10, 07 Sie 2007 |
|
Generalnie nie obserwuję za bardzo działalności tej pseudo km, ale coś tam zawsze wpadnie w oko. Co do taboru - faktycznie - początkowo jeszcze starali się jakoś utrzywywać poziom estetyczny, pojazdy bywały wówczas nowe itd. Dziś, to coraz bardziej przypomina prywatne busiarstwo typu, choćby, bydgoskiego, a coraz mniej zorganizowaną (jakkolwiek by to nie brzmiało) firmę. Już szczytem przeciwieństwa estetyki jest przesławny "motylkowy" City Bus, a obawiam się, że tego typu ustrojstwa jeszcze przybędzie, gdy skończy się okres ochronny dla furgono-autobusów. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 13:14, 07 Sie 2007 |
|
Też się tego obawiam, że naściągają szrotu z zagranicy. |
|
|
|
|
rammsteinfan
Ideolog
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz
|
Wysłany:
Wto 13:17, 07 Sie 2007 |
|
To chyba jedyne rozwiązanie, jakie będą mogli zastosować. Bo o kupnie nowych pojazdów zapewne nie mają co nawet marzyć. Nowego busa trochę jednak łatwiej kupić, niż autobus midi. Ja osobiście zaproponowałbym im jeszcze inne rozwiązanie - zaprzestanie świadczenia usług na terenie Grudziądza. Niech się dogadają z Europolem z rodzinnego Torunia |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group ::
FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)