Forum MZK Grudziądz Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Na dworze + 17 a w 290 grzeją Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 16:57, 05 Lip 2007 Powrót do góry

Jechałem dzisiaj z Lotniska 18 po godz 16.40 jak zwykle uchyliłem okienko, usiadłem na siedzenie no i coś czuje ,że jest ono nagrzane.Myslę sobie ,że to może poprzedni pasażer był gorący i tak rozgrzał to miejsce.Ale czuje nadal ,że to ciepło płynie z dołu dotykam kaloryfer i jest on gorący,z lewej strony pojazdu tez był gorący.Zwrócilem uwagę kierowcy ,że grzeje a on na to że nie ma właczonego ogrzewania i tak ma być i wie o tym.Jedynie co zrobił to uchylił górne lufciki i wtedy zrobiło sie chłodniej.Czy to już norma,żeby w lecie ogrzewać wozy Twisted Evil
Jasin
Koneser



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin

PostWysłany: Czw 17:17, 05 Lip 2007 Powrót do góry

Bo przecież za ogrzewanie się nie ponosi kosztów... Cool ps. ironia

A może po prostu kaloryfery są gorące nawet w lecie? Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Iwan
Ideolog



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 273 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:16, 05 Lip 2007 Powrót do góry

Dziś było chłodno i padało. Kaloryfery były włączone po to by osuszyć odzienie wierzchnie Pasażerów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 8:38, 06 Lip 2007 Powrót do góry

Należy jak sądzę od ustalenia pojęć. Autobus jak każdy samochód posiada chłodnicę Smile , która również służy do "ogrzewania" wnętrza pojazdu. Poza tym posiada takie urządzenie, które nazywa się zwyczajowo "ogrzewaniem postojowym". Jest to taki "piecyk", który podgrzewając "wodę" w procesie spalania ON, w okresie jesienno zimowym pozwala utrzymać odpowiednią temperaturę silnika oraz dogrzać wnętrze pojazdu. Na pewno kierowca nie uruchomił "pieca", bo i po co? W przypadku, o którym piszecie są dwie możliwości wyjaśnienia sytuacji. Pierwsza to taka, że po prostu miał zaparowane szyby a jak wiadomo dobra widoczność kierowcy jest podstawą bezpieczeństwa pasażerów. Drugą możliwością jest fakt zaistnienia usterki związanej z temperaturą silnika. W tym miejscu trzeba wspomnieć, że warunki pracy w ruchu miejskim są dla silników jednymi z najcięższych. Mogło się zdarzyć, że temperatura zaczęła się niebezpiecznie podnosić, a kierowca nie chcąc dopuścić do przegrzania silnika, "uruchomił" kaloryfery we wnętrzu pojazdu. I tylko te dwie możliwości można wziąć pod uwagę, bo jest niemożliwe, żeby ktoś celowo dogrzewał pasażerów latem.
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)