Autor |
Wiadomość |
MICH@Ł
Sympatyk
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 18:23, 06 Sie 2007 |
|
Podoba Ci się kierowca ? No nieźle. Musiał być na gościnnych występach, bo do żadnego z tych, którzy jeżdżą tym wozem na stałe nie pasuje podany przez Ciebie "rysopis". Wcześniej jeden z nich miał na stanie #205, a drugi #198. Ale to było jakieś 100 lat temu. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Jasin
Koneser
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin
|
Wysłany:
Pon 18:26, 06 Sie 2007 |
|
Ten kierowca jeździ #264 od dłuższego czasu, mniej więcej od 2 miesięcy, chociaż zdarza się że #264 prowadzi kto inny. Raz tego kierowcę widziałem w #278 na lini nr. 3 w Tarpnie.
BTW. Nie kierowca, ale jego styl |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
MICH@Ł
Sympatyk
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 18:03, 08 Sie 2007 |
|
Wracając do remontów z zadowoleniem dziś zuważyłem, że Scania #301 doczekała się naprawy lewego boku. Skaleczenie to zawdzięczała bliskiemu spotkaniu z niezbyt przyjaźnie nastawioną osobówką, która pewnego wiosennego dnia uparła się zrobić "ała" naszemu autobusikowi |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 19:59, 08 Sie 2007 |
|
A tak swoją drogą dodam ile by kosztował remont 1 Berlieta w zakładach w Jelczu.Generalny remont wyniósłby około 100 tys zł.Ale za to z gwarancją na powłokę lakierniczą na następne 18 lat. |
|
|
|
|
Jasin
Koneser
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin
|
Wysłany:
Śro 20:13, 08 Sie 2007 |
|
Ja to bym wysłał tam #264.. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 7:09, 09 Sie 2007 |
|
Gawron napisał: |
A tak swoją drogą dodam ile by kosztował remont 1 Berlieta w zakładach w Jelczu.Generalny remont wyniósłby około 100 tys zł.Ale za to z gwarancją na powłokę lakierniczą na następne 18 lat. |
Z jednej strony patrząc, to 100 tys jest ogromną kasą i można by za nią zakupić jakiegoś używanego niskopodłogowca, ale z drugiej strony to z remontów w Jelczu wracają praktycznie nowe autobusy. Co można było zaobserwować na przykładzie naszych 203-212. |
|
|
|
|
Jasin
Koneser
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin
|
Wysłany:
Czw 8:42, 09 Sie 2007 |
|
Dlatego postulowałbym za wysłaniem tak któregoś Berlieta z serii #258-#268...
Tylko że zapewne po remoncie tylko ściany boczne by przypominały o tym że to PR... |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
MICH@Ł
Sympatyk
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 19:46, 15 Sie 2007 |
|
Wie ktoś może na co "klęknęła" Scania o najwyższym obecnie numerze taborowym #309 ? Zdaje się, że to jakaś poważniejsza awaria. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 17:55, 16 Sie 2007 |
|
MICH@Ł napisał: |
Wie ktoś może na co "klęknęła" Scania o najwyższym obecnie numerze taborowym #309 ? Zdaje się, że to jakaś poważniejsza awaria. |
Rzeczywiście awaria wygląda na dość poważną. Podczas jazdy komputer rozłącza biegi. 309 stoi już sobie od początku lipca. |
|
|
|
|
Jasin
Koneser
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin
|
Wysłany:
Czw 18:08, 16 Sie 2007 |
|
Jak elektronika nawala to przerwę będzie miała dosyc długą... najlepsze są PRy i stodwudziestki kierowcy reanimują je własnoręcznie i autobusy nie muszą stac kilka tygodni na zajezdni w oczekiwaniu na naprawę |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group ::
FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)