Autor |
Wiadomość |
Iwan
Ideolog
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 21:09, 31 Lip 2007 |
|
Muszę przyznać, że i mnie to zdziwiło. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 21:58, 31 Lip 2007 |
|
Robson napisał: |
No patrzcie!!! Gawron w końcu przejrzał na oczy!! Aż niewiarygodne!! |
Ja nigdy przecież nie pisałem ,że jestem za jej likwidacją. |
|
|
|
|
MICH@Ł
Sympatyk
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 18:42, 01 Sie 2007 |
|
Ale dzięki likwidacji tej linii etatowy wóz na stałe ją obsługujący ( z wykupioną winietą), a więc #288 możemy podziawiać na innych liniach. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 19:09, 01 Sie 2007 |
|
MICH@Ł napisał: |
Ale dzięki likwidacji tej linii etatowy wóz na stałe ją obsługujący ( z wykupioną winietą), a więc #288 możemy podziawiać na innych liniach. |
Znikoma to radość skoro linia była rentowna. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 11:47, 14 Wrz 2007 |
|
Z góry przepraszam że wpisałem się tutaj ale nie chciałem tworzyć nowego tematu. Jadąc wczoraj autobusem linii nr 10 słyszałem jak niektórzy pasażerowie rozmawiali o likwidacji tejże linii. Początkowo myślałem że się przesłyszałem ale informację tą potwierdził mi również kuzyn. Mówił że słyszał o tym również od znajomego. Czy ktoś coś wie, ażeby linia nr 10 miałaby zostać zlikwidowana? Ja mam wielką nadzieję , że to tylko ktoś puścił plotkę która jest nieprawdziwa. Przecież na takim posunięciu MZK zaraz skorzystałby Sprint-Bus.Mam nadzieję że ktoś z was potwierdzi że to tylko plotka. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 12:10, 14 Wrz 2007 |
|
To chyba raczej plotka.Nasi włodarze mieszkają w Białym Borze ,więc chyba tego nie zrobią swoim sąsiadom. |
|
|
|
|
rammsteinfan
Ideolog
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz
|
Wysłany:
Pią 12:25, 14 Wrz 2007 |
|
Nie sugerowałbym się włodarzami i ich sąsiadami... Podejżewam, że głównym kryterium będzie jednak rentowność...
Trzeba jednak spojżeć jeszcze na jedną kwestię - problem linii podmiejskich, jako takich...
Wiadomo - do przewozów MZK dokłada Miasto Grudziądz. W ten sposób miasto zapewnia komunikację miejską na swoim terenie, w miarę przyzwoitej cenie. I tu pewien paradoks - zapewnia również km w tej samej cenie na terenie sąsiednich gmin. I tu jest problem, który, jak sadzę, trzeba będzie rozwiązać. Podejżewam ,że albo uda się dogadać co do dopłat z sąsiednimi gminami, albo zostaną wprowadzone bilety strefowe na linie podmiejskie... Ciekawe, co z tego wyniknie...
Moim zdaniem, jeśli chodzi o linię nr 10 - jest ona potrzebna, ale wymaga zlikwidowania, lub znacznego ograniczenia warintów tras. Dziś, sprawia wrażenie bardzo "chaotyczne". |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 12:36, 14 Wrz 2007 |
|
Zgadzam sie z tobą.Różne warianty 10 stanowią pewien chaos i są nieczytelne jak dla mnie. |
|
|
|
|
rammsteinfan
Ideolog
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz
|
Wysłany:
Pią 15:13, 14 Wrz 2007 |
|
No, a trzeba jeszcze spojżeć z innej strony... Skoro to bywa nieczytelne i kłopotliwe dla Nas - mkm'ów, to co dopiero dla zwykłych pasażerów!!! A to oni w końcu powinni być podstawowym punktem odniesienia... Na szczęście, z raportu "pobadaniowego" też wynikało, że nalezy tę kwestię uporządkować, jestwięc nadzieja, ze tak się stanie... |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
MICH@Ł
Sympatyk
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 20:10, 14 Wrz 2007 |
|
Odnośnie przejrzystości rozkładu linii nr 10 w 100% zgadzam się z szanownymi przedmówcami. Już kilka razy próbowałem go rozgryźć i tyleż razy kapitulowałem. Nie mam zielonego pojęcia po co jest aż tyle wariantów i czemu to ma służyć. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 15:26, 17 Wrz 2007 |
|
Ja uważam że wszystkie autobusy linii nr 10 powinny jechać swoją podstawową trasą, czyli do Rudy przez Mniszek, Biały Bór i Wałdowo.Chociaż na ścisłe to ten Mniszek to bym sobie darował bo i tak tam prawie nikt nie wsiada ani nie wysiada.Kursy do Fabryki Świec wydłużyć dalej do Rudy. Jeżeli chodzi o pozostałe kursy typu : przez Pieńki Królewskie czy przez Dawną GRN to bym był za ich likwidacją lub ewentualnie do przywrócenia ich oznaczenia jako linia nr 9. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 16:13, 07 Lut 2008 |
|
ostry15 napisał: |
Ja uważam że wszystkie autobusy linii nr 10 powinny jechać swoją podstawową trasą, czyli do Rudy przez Mniszek, Biały Bór i Wałdowo.Chociaż na ścisłe to ten Mniszek to bym sobie darował bo i tak tam prawie nikt nie wsiada ani nie wysiada.Kursy do Fabryki Świec wydłużyć dalej do Rudy. Jeżeli chodzi o pozostałe kursy typu : przez Pieńki Królewskie czy przez Dawną GRN to bym był za ich likwidacją lub ewentualnie do przywrócenia ich oznaczenia jako linia nr 9. |
W zupełności się z tobą zgadzam. Kursy przez Dawną GRN czy przez Pieńki oznaczyc jako 9, a na samej 10 utworzyc trasę podstawową Plac - Wałdowo - Ruda. Tylko nie wiem czy wartoby zostawaiac podjazdy pod ul. Składową, chociaż mają na celu dowiezienie pracowników przy tej ulicy. A do Mniszka przecież dojeżdża 2. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 7:41, 08 Lut 2008 |
|
Oprócz linii nr 2 od maja do Mniszka zawita również nowa linia nr 23.A kursy na Składową podejrzewam że jednak pozostaną. |
|
|
|
|
|