Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Sob 14:51, 03 Lut 2007 |
|
Gawron napisał: |
A na tramwajach to się znam tyle co Ty. |
No to panie Gawron, od czego byłeś miłośnikiem? Od autobusów nie, od tramwajów nie. To od czego? |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 17:25, 03 Lut 2007 |
|
No o tramwajach wiem więcej niz zwykły pasażer ale do poziomu jakim dysponuje M .Klassa to jeszcze trochę brakuje.Moją pierwszą miłością jest kolej,ale autobusami i tramwajami też nie gardzę. |
|
|
|
|
MICH@Ł
Sympatyk
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 18:55, 03 Lut 2007 |
|
"Do poziomu jakim dysponuje M.Klassa to jeszcze trochę brakuje" Możesz to wytłumaczyć ? Jaki poziom masz na myśli ? |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 20:34, 03 Lut 2007 |
|
Marcin Klassa jest miłośnikiem z krwi i kości. Wymyśla rozkłady jazdy,z podziałem na służby a ja na tych służbach sie nie znam,zna on historie każdego wagonu i prawie każdego autobusu.Ja jedynie wiem o wagonach jaki to typ i który rok produkcji ale też nie wszystkich wozów.Znam historię rozbudowy naszych linii tramwajowych ale nie wszystkich jej szczegółów. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 17:36, 13 Lut 2007 |
|
Gawron, a znasz takiego miłośnika komunikacji miejskiej co na zebrania KMKM przyjeżdżał konkurencją? |
|
|
|
|
MICH@Ł
Sympatyk
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 18:54, 13 Lut 2007 |
|
"Zna on historię każdego wagonu i prawie każdego autobusu". Gawron żartujesz sobie ? |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 21:33, 13 Lut 2007 |
|
Robson napisał: |
Gawron, a znasz takiego miłośnika komunikacji miejskiej co na zebrania KMKM przyjeżdżał konkurencją? |
Znam .To ja.A co niby miałem zrobić jak miałem wybór przyjechać pól godziny po albo 45 minut przed spotkaniem. Na codzień korzystam tylko z MZK. |
|
|
|
|
Iwan
Ideolog
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 21:49, 13 Lut 2007 |
|
Z tego wynika, że rekordu prędkości MICH@Ła nie udało Ci się pobić nawet u konkurencji ;> |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 13:00, 14 Lut 2007 |
|
Iwan O co chodzi z tą prędkością u Michała |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 1:59, 04 Mar 2007 |
|
No, panie Gawron. Jak słucham cos takiego, to mi ręce i nogi opadają. Dla ciebie komunikacja to Wietnam jest?? Czy jak? I Ty chcesz reaktywacji?? Normalnie, siąść na pępku i płakać!! W ogóle nie przyznawaj się, że jesteś milośnikiem komunikacji miejskiej w Grudziądzu. Wiesz co? Wstyd mi za Ciebie. To przez 20 lat czy ile sobie liczysz, kierowcy MZK Grudziądz wstawali dla Ciebie, dla Twoich rodziców o 3.00 żeby Twoja rodzina mogła jakoś egzystować, a Ty Marko jezdzisz? W głowie mi sie to nie mieści. Posłuchaj sam siebie. O czym Ty mówisz. A komunikacja miejska utrzymuje się z podatków Twoich i Twojej rodziny. A jeżeli jeździsz konkurencją to w zasadzie płacisz podwójnie. Wiesz o czym mówię?? |
|
|
|
|
MICH@Ł
Sympatyk
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 9:59, 04 Mar 2007 |
|
Ostro i dosadnie, podpisuję się obiema rękami pod wypowiedzią kolegi Robsona. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 13:50, 04 Mar 2007 |
|
Robson napisał: |
No, panie Gawron. Jak słucham cos takiego, to mi ręce i nogi opadają. Dla ciebie komunikacja to Wietnam jest?? Czy jak? I Ty chcesz reaktywacji?? Normalnie, siąść na pępku i płakać!! W ogóle nie przyznawaj się, że jesteś milośnikiem komunikacji miejskiej w Grudziądzu. Wiesz co? Wstyd mi za Ciebie. To przez 20 lat czy ile sobie liczysz, kierowcy MZK Grudziądz wstawali dla Ciebie, dla Twoich rodziców o 3.00 żeby Twoja rodzina mogła jakoś egzystować, a Ty Marko jezdzisz? W głowie mi sie to nie mieści. Posłuchaj sam siebie. O czym Ty mówisz. A komunikacja miejska utrzymuje się z podatków Twoich i Twojej rodziny. A jeżeli jeździsz konkurencją to w zasadzie płacisz podwójnie. Wiesz o czym mówię?? |
A co może miałem jechać TAXI jak nic niejechało w stronę dworca Generalnie Marko nie jezdzę.Dwa razy mi się zdarzyło ,,że na spotkanie KMKM jechałem busem. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 18:53, 09 Lis 2007 |
|
Nie wiem jak tam stoi sprawa z Grudziądzką "reaktywacją", ale w Bydgoszczy istnieje "Bydgoski Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej", na strony którego chciałbym z tego miejsca zaprosić wszystkie osoby interesujące się komunikacją miejską, lub zainteresowane sprawą takich stowarzyszeń. Albo po prostu żeby co nieco opowiedzieć o komunikacji w Grudziądzu:)
bkmkm.bydgoszcz.pl |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 15:51, 28 Kwi 2008 |
|
Gawron napisał: |
Koszt restauracji ENKI to jakieś 100tys. |
Hmmmm, Jakoś mój kolega otrzymując wagon 5N z Bydgoszczy w zamian za pudło innego wagonu i doprowadzając go do stanu mniej więcej zgodnego z oryginałem nie wydał takiej kwoty. Największy koszt to był przewóz wagonów. Pomijam setki godzin harówy by wagon zaczął przypominać oryginalną Nkę...
Jak będziecie się oglądali na przewoźnika w stylu "weźmy się i zróbcie" to nic z tego nie wyjdzie. Trzeba sie wziąć do rzeczywistej pracy.
Podobnie było z kilkoma wagonami w naszym MPK. Chodziło o wagon szkoleniowy na bazie wagon 2N (o tyle ciekawy że jako jedynym przerobiony na harmonijkowe drzwi miał krzesełka z wagonów 102NaW/803N), jeden gospodarczy - bez przeróbek taki jak kursowały zmodernizowane Nki do 1991 roku, oraz ciekawy wagon techniczny z napędem akumulatorowym z ciekawym unikalnym sposobem ładowania akumulatorów wykorzystującym trzecią harmoniczną częstotliwości prądu zmiennego zasilającego podstacje (po to by planowane liczniki zużycia energii w wagonach nie były w stanie rejestrować energii używanej do lądowania akumulatorów). Wagony były przeznaczone "do cięcia na żyletki". Ale klub uzyskał zgodę na pracy przy tych wagonach z okazji parady wagonów N dla uczczenia 25 lat istnienia klubu. Jak panowie decydenci zobaczyli jak zaczęły ładnie wyglądać te wagony to zmienili swoje plany co do ich kasacji - ba nawet wyszperali środki na ich remonty. Owszem są kompromisy - wagon szkoleniowy będzie nadal wykorzystywany przez nasze MPK do szkolenia pracowników dotąd dopóki bęa eksploatowane wagony techniczne na bazie wagonów N.
Zacznijcie coś robić- nie tylko mówić. To gwarantuje że odniesie to sukces. Wagon 5N jest w zasięgu ręki - tylko należy przeszukać magazyny i wygrzebać wszelkie detale i części oryginalnego wagonu. Dorabianie jest kosztowne i na dodatek wymaga albo oryginału na wzór a najlepiej zachowanej dokumentacji - rysunki.
Można szukać sponsorów - w postaci magistratu, konserwatora zabytków, innych organizacji - zwłaszcza zagranicznych. I trzeba być elastycznym - więcej korzyści z posiadania zabytków komunikacji miejskiej tym większe szanse na sukces. Na udało sie w końcu otworzyć własne muzeum komunikacji miejskiej. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 18:12, 30 Kwi 2008 |
|
Robson napisał: |
No, panie Gawron. Jak słucham cos takiego, to mi ręce i nogi opadają. Dla ciebie komunikacja to Wietnam jest?? Czy jak? I Ty chcesz reaktywacji?? Normalnie, siąść na pępku i płakać!! W ogóle nie przyznawaj się, że jesteś milośnikiem komunikacji miejskiej w Grudziądzu. Wiesz co? Wstyd mi za Ciebie. To przez 20 lat czy ile sobie liczysz, kierowcy MZK Grudziądz wstawali dla Ciebie, dla Twoich rodziców o 3.00 żeby Twoja rodzina mogła jakoś egzystować, a Ty Marko jezdzisz? W głowie mi sie to nie mieści. Posłuchaj sam siebie. O czym Ty mówisz. A komunikacja miejska utrzymuje się z podatków Twoich i Twojej rodziny. A jeżeli jeździsz konkurencją to w zasadzie płacisz podwójnie. Wiesz o czym mówię?? |
NIE UZNAJĘ INNYCH PRZEWOŹNIKÓW! TYLKO MZK! Choc w zasadzie Marko też jakoby jest częścią KM. A kolega Gawron liczy sobie prawie 30 lat. |
|
|
|
|
|