|
|
Autor |
Wiadomość |
Jasin
Koneser
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin
|
Wysłany:
Wto 19:29, 28 Sie 2007 |
|
PESA będzie miała reklamację |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 16:52, 29 Sie 2007 |
|
niestety Robson mylisz sie bo jeździ, dotarła też wczoraj 3 sztuka wystarczy zerknąć na zdjęcia na transport.wroc.biz |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 21:03, 29 Sie 2007 |
|
poltom5 napisał: |
niestety Robson mylisz sie bo jeździ, dotarła też wczoraj 3 sztuka wystarczy zerknąć na zdjęcia na transport.wroc.biz |
Pewnie się mylę, bo tramy nie są moją domeną Zauważ tylko co tam jest napisane w komentarzach, że jeszcze nie mają numerów taborowych. Czyli co? Wg mnie jeżeli nie ma nr to i nie ma ich w ewidencji. A jak są niezaewidencjonowane to teoretycznie jeszcze "nie jeżdżą". Jak dla mnie to jest oczywiste. |
|
|
|
|
rammsteinfan
Ideolog
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz
|
Wysłany:
Śro 21:13, 29 Sie 2007 |
|
Zresztą, nie ma chyba co się "wykłócać" o dokładność sformułowań. Bo tak naprawdę, to, czy dany wagon akurat dziś jeździ, czy już nie jeździ, to jeszcze nie istota problemu. Istotą problemu jest raczej to, że wyroby Pesy zostały, nie tylko przez Robsona, ocenione jako konstrukcje nie do końca dopracowane i awaryjne. Ja w każdym razie tak zrozumiałem jego wypowiedzi i szczerze mówiąc, nie robi mi różnicy, czy wagon jeszcze dziś "cudem" się porusza, czy nie, bo jutro, czy nawet za godzinę, sytuacja może się zmienić |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 21:24, 29 Sie 2007 |
|
numery taborowe, tak dla ścisłości to mają co widać na tym zdjęciu [link widoczny dla zalogowanych] , fakt że ich widoczność pozostawia wiele do życzenia. Rzeczywiście miały problemy na początku. Zobaczymy jak dalej będą się sprawować, oby nie tak jak szynobusy. W Elblągu jeżdżą ich krótkie siostry (bracia) od 6 miesięcy i narazie odpukać problemów z nimi nie ma |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 12:44, 30 Sie 2007 |
|
poltom5 napisał: |
Rzeczywiście miały problemy na początku. Zobaczymy jak dalej będą się sprawować, oby nie tak jak szynobusy. W Elblągu jeżdżą ich krótkie siostry (bracia) od 6 miesięcy i narazie odpukać problemów z nimi nie ma |
A czy nie ma problemów z Pesą w Elblągu tego nie wiemy, bo na ich forum nikt o tym nie pisze. Od lipca ani słowa o nowych tramwajach. Czy jeżdżą, czy nie. Nawet nie ma komentarzy czy im się podobają. Czy brak informacji jest dobrą informacją, czy nie? |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 13:13, 30 Sie 2007 |
|
Rzeczywiscie ta cisza informacyjna jest zastanawiajaca. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 11:44, 28 Kwi 2008 |
|
Mała poprawka. To nie PESA jest najdłuższym w Poslce agonem tramwajowym.
Dłuższe są (o ponad 2 metry) 4 sztukę ex Freiburg typu GT8 nabyte przez spółkę Międzygminna Komunikacja Tramwajowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierwszy od prawej - ten czerwono-biało-czerwony.
[link widoczny dla zalogowanych]
(Na zajezdni MKT przez piewien czas zawracały tramwaje MPK - linie 4 i 11A) |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 11:48, 28 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 11:58, 28 Kwi 2008 |
|
PESA....
Hmm mieszane uczucia. Niestety są niedoróbki. Dla Łodzi zmieniono konstrukcje wózków. Są inne niż w wagonach elbląskich. Mamy już 8 sztuk ale nie jeżdżą liniowo - czekają na zakończenie remontu trasy po której maj jeździć.
Zamiast kupna sprawdzonej konstrukcji czyli Tramcar 2200 chorwackiego Koncara kupiliśmy prototypy.
W Pesie można znaleźć kawałki dobrej inżynierii oraz "bylejakość".
Najlepszą wpadką był brak uszczelek (w projekcie) dla gniazda do ręcznego opuszczania odbieraka. Woda deszczowa ciurkiem lała sie do środka. Rozwiązanie - nalepka zapobiegająca wlewaniu sie wody do wnętrza wagonu.
Ja dorobię sobie kluczy do otwierania uchylnych lufcików okien. One są na stałe zamknięte - bo przeca klima.....
Jeździły tylko testowo i jako pokaz dla mieszkańców. Ponadto były kursy szkoleniowe dla motorniczych.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 17:37, 30 Kwi 2008 |
|
rammsteinfan napisał: |
Zresztą, nie ma chyba co się "wykłócać" o dokładność sformułowań. Bo tak naprawdę, to, czy dany wagon akurat dziś jeździ, czy już nie jeździ, to jeszcze nie istota problemu. Istotą problemu jest raczej to, że wyroby Pesy zostały, nie tylko przez Robsona, ocenione jako konstrukcje nie do końca dopracowane i awaryjne. Ja w każdym razie tak zrozumiałem jego wypowiedzi i szczerze mówiąc, nie robi mi różnicy, czy wagon jeszcze dziś "cudem" się porusza, czy nie, bo jutro, czy nawet za godzinę, sytuacja może się zmienić |
Numery taborowe mogą byc naklejone na wagonie nawet długo po jego wpisaniu na stan. Np. w Szczecinie obecny skład Tatr 201+202 przez jkiś czas jeździł liniowo bez naklejonych numerów. Tak samo sprawa tyczy się przenumerowań, które zachodzą często przy przenosinach miedzy zajezdniami. I tak przez ponad miesiąc po likwidacji zajezdni Niemierzyn w Szczecinie, w 2004 roku, kursowały wagony z numerami niemierzyńskimi. W Grudziądzu był wpisany na stan w 1981 roku wagon 2N2Ł, który w dokumentach nie posiada numeru taborowego. Najwidoczniej jeździł tak bez numeru, albo sobie stał w zajezdni. Bynajmniej w 1982 roku został skreślony z inwentarza. |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |