Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Sob 15:31, 11 Sie 2007 |
|
Toruń modernizuje w Łodzi jeden skład 805na (230+231)z 1982 r i jestem w szoku widząc ich barwy.Mianowicie są one żółto -niebieskie podobnie jak w naszym MZK [link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
MICH@Ł
Sympatyk
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 20:21, 11 Sie 2007 |
|
Mnie się podobają te wagony po modernizacji. A kolor ? Cóż - oni ( torunianie) mogą powiedzieć, że my białe autobusy też od nich skopiowaliśmy. Nie znam się co prawda na tramwajach, ale dziś w mieście na linii nr 2 rzucił mi się w oczy zestaw #38 + #42. To jakaś nowość, czy jeżdżą już "razem" od dłuższego czasu ? Coś mi się kojarzy, że #38 jeździł kiedyś w pojedynkę, choć mogę się mylić. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 21:24, 11 Sie 2007 |
|
MICH@Ł napisał: |
Nie znam się co prawda na tramwajach, ale dziś w mieście na linii nr 2 rzucił mi się w oczy zestaw #38 + #42. To jakaś nowość, czy jeżdżą już "razem" od dłuższego czasu ? Coś mi się kojarzy, że #38 jeździł kiedyś w pojedynkę, choć mogę się mylić. |
Kiedyś te wozy jezdziły jako solówki na T 1. A od marca jako duet na T 2 |
|
|
|
|
MICH@Ł
Sympatyk
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 15:43, 12 Sie 2007 |
|
A jednak! A jaka była przyczyna połączenia ich w parę ? Czyżby #42 stracił zdolność do samodzielnej ezystencji, że teraz "robi" za przyczepę ? |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 15:56, 12 Sie 2007 |
|
MICH@Ł napisał: |
A jaka była przyczyna połączenia ich w parę ? Czyżby #42 stracił zdolność do samodzielnej ezystencji, że teraz "robi" za przyczepę ? |
Chyba raczej jej nie stracił.Przyczyna może być taka ,że już brakowało duetów to zrobili właśnie taki. |
|
|
|
|
MICH@Ł
Sympatyk
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 17:05, 12 Sie 2007 |
|
A dlaczego brakowało ? Czyżby tyle wozów zostało zezłomowanych ? |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 18:02, 12 Sie 2007 |
|
O ile mi wiadomo nic na razie nie złomowano.Może dlatego to zrobiono bo wagon 60 jeszcze jest w remoncie(remontują go od maja i jeszcze nie wyjechał). |
|
|
|
|
MICH@Ł
Sympatyk
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 20:50, 12 Sie 2007 |
|
U nas ? W zajezdni ? |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 21:14, 18 Sie 2007 |
|
MICH@Ł napisał: |
U nas ? W zajezdni ? |
Tak u nas.Ale wóz nr 60 jezdzi od dziś w duecie na T2.Dosyć długo go szykowali. |
|
|
|
|
rammsteinfan
Ideolog
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz
|
Wysłany:
Pon 11:55, 20 Sie 2007 |
|
Gawron napisał: |
Toruń modernizuje w Łodzi jeden skład 805na (230+231)z 1982 r i jestem w szoku widząc ich barwy.Mianowicie są one żółto -niebieskie podobnie jak w naszym MZK [link widoczny dla zalogowanych] |
Toruń wcale nie modernizuje ich w Łodzi, tylko w Toruniu...
Co do barw, malowanie jest powrotem do barw przedwojennych.
Dal zainteresowanych:
[link widoczny dla zalogowanych]
W artykule jest błąd: - faktyczny numer remontowanego składu: 230#231. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 12:09, 20 Sie 2007 |
|
Dodam ,że koszt modernizacji dwóch wozów to 300 tys zł.Kabina motorniczego będzie zaopatrzona w klimę.Tramwaj zyska nowe siedzenia,przetwornicę statyczną,nowe wykładziny i wiele innych rzeczy. |
|
|
|
|
rammsteinfan
Ideolog
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz
|
Wysłany:
Pon 12:14, 20 Sie 2007 |
|
W artykule, do którego podałem link, podają taki sam koszt naprawy, ale jako koszt dotyczący jednej sztuki (no, chyba, że tak ja k z numerami wozów dziennikarze się nie popisali). O klimie itp można sobie poczytać w artykule. Nic nie piszą wprawdzie o przetwornicy (bo to pewnie byłoby zrozumiałe dla zbyt wąskiego grona czytelników), ale to chyba nic nowego przy tego typu mogernizacjach. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 12:21, 20 Sie 2007 |
|
No ja nie wiem czy te 300 tys jest za dwa wozy czy za jeden.W artykule jest kolejny błąd pisze tam ,że skład dwuczłonowy kosztuje 5 -7 mln.Peso tramwaj trzyczłonowy kosztuje 5 mln a Pięcioczłonowy jak dla Wawy 6 mln. |
|
|
|
|
rammsteinfan
Ideolog
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz
|
Wysłany:
Pon 12:37, 20 Sie 2007 |
|
Wiesz..., ja też nie wiem, i dlatego wskazuję tylko na artykuł, samemu zresztą dając do zrozumienia, że nie można mu wierzyć bezkrytycznie. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|